Geachte gast,
Alle procedures zijn, en worden waar nodig, aangepast op basis van de richtlijnen van veiligheidsraad en andere overheidsinstanties. Samen met u maken we er een fijn verblijf van.


Algemene Maatregelen omtrent hygiëne:

Het Hotel is grondig gereinigd en ontsmet voorafgaand aan de opening.
Er is een intensief schoonmaakprogramma om u en onze medewerkers een veilige en comfortabele omgeving te bieden.
In alle gemeenschappelijke ruimten staan desinfectiestations met o.a. desinfecterende hand-gel en doekjes.
De gezondheid van onze medewerkers wordt grondig gemonitord. Iedere medewerker die ook maar het minste vermoeden heeft in aanraking te zijn geweest met iemand die besmet is met COVID-19 of symptomen heeft, zal niet werkzaam zijn.
Samen respecteren we de 1,5 meter afstand van elkaar.
Waar het voor of achter de schermen het niet altijd mogelijk is om 1,5 meter afstand te houden, reiken wij onze medewerkers alle mogelijkheden aan zoals het dragen van mondkapjes en afscheiding door plexiglas schermen.


Aankomst en vertrek procedures:

•    We vragen 1 persoon per gezin in te checken.
•    Elk verblijvende gast krijgt zijn eigen ontsmette ingang sleutel. Mogen wij U vragen deze ook bij vertrek deze in de daarvoor voorziene drop-box te doen.
•    U ontvangt Uw rekening bij het ontbijt de dag van check-out zodat U deze rustig kan overlezen en nakijken. De betaling gebeurd net voor de check out en door 1 persoon. Wij geven een voorkeur aan betaling met bankcontact of visa.
•    Daar de gemeenschappelijke toiletten buiten gebruik zijn is het niet mogelijk na de check-out er gebruik van te maken.

Schoonmaak van hotelkamers:

We willen u het hoogste niveau van service en aandacht bieden, maar we begrijpen als u ervoor kiest om zo weinig mogelijk medewerkers toegang te geven tot uw kamer. 
•    Voor Uw aankomst werd de kamer volledig ontsmet. Extra ontsmetting moet niet. Mocht U zelf ontsmetten met de daar niet voor voorziene producten en als er schade aan goederen daardoor optreed zal deze in rekening worden gebracht.
•    Wij raden U aan uit hygiënische redenen een eigen hoofdkussen te voorzien. 
•    Uw sponslinnen zal elke dag worden ververst
•    Mogen wij U vriendelijk vragen de kamer te verlaten of niet te betreden als de poetsdame aanwezig is.
•    Gelieve de ramen op kantelstand te zetten op het moment van Check – out zodat deze goed kan luchten voor de volgende gast

Restaurant en Bar:

•    Om u een veilige en plezierige maaltijd te bezorgen staan alle tafels tenminste 1,5 meter uit elkaar.
•    Er zal telkens een tafel voor U gereserveerd zijn in het restaurant
•    Restaurantmedewerkers dragen een mondkapje voor uw en hun eigen veiligheid en comfort.
•    Elke morgen staat er een ontbijtbuffet voor U klaar maar voor de bediening zal U hulp krijgen van een restaurantmedewerker zodat er geen contact is met het buffet zelf.
•    Indien u liever in het comfort van uw eigen kamer wil eten kan U de maaltijd zelf afhalen aan het buffet ( dienbladen zijn ter beschikking)
•    De gemeenschappelijke toiletten zijn buiten gebruik gezet.
•    Voor avondmaaltijden (ook voor snacks ) wordt U gevraag de tafel te reserveren.


 
Sauna

Om hygiënische redenen is de sauna buiten gebruik gesteld.


Kinderspeelhoek

Om hygiënische redenen is de kinderspeelhoek buiten gebruik gesteld.